19 Ağustos 2015 Çarşamba

İş Sepetim




Normal hayatımda çok da düzenli, tertipli bir insan olduğum söylenemez. Ancak tığ işi yaparken tüm malzemelerimin elimin altında düzgünce durmasını isterim. Her ip keseceğim zaman makası aranmak, uçları temizlerken iğneyi koltuğun altından çıkarmak, bilmem kaçıncı kez mezuranın yerini keşfetmek… Evet kesinlikle nefret ettiğim şeyler.

Bunun sonucunda çalışırken elimin altında, sehpamın üzerinde düzgün bir şey bulundurmak istedim. Aramalarım sonucunda bir yabancı sitede SPA sepeti olarak aşağıdaki modeli buldum.





Gözlerden oluşması hoşuma gitti ve azıcık değiştirmeyle ben de aşağıdaki sepeti yaptım.







Sitedeki talimatları takip ederek ana gövdeyi oluşturduktan sonra içine daha az bölme yapmaya karar verdim.






 Bölmeleri yerleştirmeden önce ana gövdeyi kolaladım. Böylece daha sert bir duruşu oldu. Kolalaması bittikten sonra bölmeleri yerleştirdim, sapları ekledim. Süslemelerini yaptım. Bu arada unutmadan, sepetin tabanına da kaldırdığım zaman düz durması için karton yerleştirdim.





Hem renklerini (baharı hatırlatıyor bana) hem de işlevselliğini çok sevdiğim sepetim, yaptığım günden beri sehpamın üzerinde bana eşlik ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder