6 Ekim 2015 Salı

YENİ LOGOM




Önce bayram, ardından okulların açılışı, hava değişimi derken yazılara uzun bir ara vermiş oldum. Ama bu dönemde boş durmadım tabi ki. Bu dönemde yaptıklarımı paylaşmaya devam edeceğim. Ama bugün başka bir şey hakkında yazmak istiyorum.

Yaptıklarımı Internet'te paylaşmaya başladığımdan itibaren bu işi olabildiğince profesyonel yapmak istedim. Yabancı sitelerde, bloglarda, Facebook gruplarında epey bir zaman geçirdim bu süreçte. Öncelikle dikkatimi çeken fotoğrafların, özel bir çekim olmasalar bile, belirli bir kaliteye, düzene ve özene sahip olmalarıydı. Bu fotoğraf konusunda daha sonra bir yazı yazmayı planlıyorum, şimdilik burada bırakayım. İkinci konu ise hemen herkesin ister satış yapsın, ister sadece paylaşma amacını taşısın, bunu yaparken belirli bir profesyonelliği tutturmasıydı. Fotoğraflardaki filigranlardan, kullanılan yazı tiplerine kadar kişiye özel olmaya çalışıyorlardı. Böylece yaptıkları işe gösterdikleri saygıyı yansıtabiliyorlardı.

İşte ben de sonradan edindiğim bu hobi/merak/tutkuma verdiğim özeni yansıtmak istedim her zaman. Bunun bir aşaması da bir logomun olmasıydı. Bu aşamanın bu kadar zorlu olacağını ise doğrusu tahmin etmemiştim. Ama sonunda içime sinen, beni yansıttığını düşündüğüm bir logom oldu.

Yeni logom için öncelikle tüm tasarım, yaratımı gerçekleştiren Selim Eroğuz'a, ardından son rötuşları yaparken tüm kaprislerimi çeken eşim Oğuz Eroğuz'a çok teşekkür ederim.




Ben çok sevdim, umarım sizler de seversiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder